V R A G E N

De collectie is met veel liefde en passie tot stand gekomen. Wij hopen dat je veel draagplezier zult hebben van onze collectie. Mochten er vragen zijn, wij helpen je graag.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Nadat je de items hebt toegevoegd aan je winkelwagen klik je op de winkelwagen en kies je voor ‘checkout’. Vul je persoonlijke gegevens in het overzicht (als je bent ingelogd is dit al gebeurd). Check alle gegevens goed, met name je adres! Controleer je bestelling nog even goed bij ‘your order’.

Heb je de juiste kleur en maat gekozen? Kies je betaalmethode. Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘place order’ om je bestelling definitief te maken.

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
Nee, je hebt geen account nodig om te kunnen bestellen in onze webshop. Maar met een account kun je wel eerder geplaatste bestellingen en de status van je huidige bestelling bekijken. Het aanmaken van een account is gemakkelijk en kan gedaan worden tijdens het afrekenen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij je bestelling nog annuleren. Zodra je bestelling is verzonden gaat dat helaas niet meer.

Levering

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Bestellingen die voor 16.00 uur zijn geplaatst (op ma-vr) worden dezelfde dag nog verzonden (uitzonderingen daargelaten). Je bestelling is in de meeste gevallen de volgende dag in huis, ook op zaterdag. Bestellingen die in het weekend worden gedaan, versturen wij op maandag.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden gratis bij bijstellingen vanaf € 75,-. Bij bestellingen onder de € 75,- rekenen wij € 4,95 verzendkosten.
Hoe kan ik mijn bestellingen volgen?
Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je je pakket kunt volgen tot aan je voordeur. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je nog meer vragen of opmerkingen hebt over de verzending van je bestelling.

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?

iDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Creditcard
Bij NUKUS kun je betalen met je Visa, Mastercard en AmericanExpress. Je geeft eerst aan welk type creditkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CVC-code (deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers) in. Bij ons kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Wij versleutelen je creditcard gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig.

Klarna
Klarna voert voor NUKUS het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om de/het gekochte product(en) te betalen. Wanneer jij één of meerdere items uit jouw order retour stuurt zal dit bedrag uit jouw Klarna-rekening worden verwijderd. Uiteindelijk ontvang jij een up-to-date rekening met daarin het bedrag wat je moet betalen. Stuur jij je gehele order retour? Dan wordt jouw gehele Klarna rekening verwijderd. Je kan bij vragen altijd contact met Klarna opnemen.

PayPal
Als je kiest om via PayPal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kunt je hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.

BanContact
BanContact is te vergelijken met een betaling via een creditcard. Het enige wat je nodig hebt is het nummer van de kaart en de vervaldatum. Jouw betaling wordt verwerkt door het betaalsysteem van de begunstigde en deze brengt je automatisch naar het betaalscherm van je eigen bank waar de resterende gegevens moeten worden ingevoerd.

Sofort Banking
Bij Sofort Banking selecteer je je land en de bank waarmee je de betaling wil verrichten. Je bevindt je op het login-gedeelte van het beveiligde betalingsformulier. Hier meld je je aan met je gegevens voor internetbankieren. Je bevestigt de overschrijving met pincode of kaartlezer. Dan ontvang je een bevestiging van de overschrijving en/of bevestiging van de bestelling van je webshop.

Wat is een CVC/CVV/CID code??
Wanneer je betaalt met je creditcard wordt er gevraagd om een CVC/CVV/CID code. Dit is een beveiligingscode van de kaart die bestaat uit een drie- of viercijferige code die geprint is (niet in reliëf) aan de voor- of achterzijde van je kaart. De CVC/CVV/CID is een extra beveiligingsmaatregel om te bepalen dat je daadwerkelijk in bezit bent van je eigen creditcard.
Is het veilig om online te betalen?
Wij nemen je online veiligheid erg serieus. Persoonlijke en betaalinformatie is veilig en er worden geen gegevens verstuurd zonder versleuteling. Het beveiligen van je informatie heeft onze hoogste prioriteit. Alle bestellingen worden verzonden over een beveiligde internetverbinding via SSL (Secure Sockets Layer)-versleuteling en andere maatregelen.

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retour sturen?

Wij hebben je bestelling met liefde verzonden. Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen,samen met het ingevulde retourformulier. Wij waarderen het zeer als we de items op dezelfde manier terugkrijgen als jij ze ontvangen hebt. Dit betekent ongedragen, met alle kaartjes eraan en netjes verpakt in de originele verpakking. Retouren met betrekking tot schoenen geldt dat deze niet gedragen zijn en dat de zool in juiste staat retour komt.

Retourneren is op eigen kosten.

Wil je een ander artikel of andere maat bestellen, dan raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen, zo weet je zeker dat deze nog op voorraad is.

Artikelen die niet via deze webshop zijn gekocht kunnen we niet retour nemen.

Retourneer je schoenen? Gebruik dan niet de schoenendoos als verzenddoos. Stop de schoenen terug in de schoenendoos en verpak deze doos vervolgens in de verpakking waarin je deze hebt ontvangen.

Retouradres:
NUKUS
Osakastraat 12
3047 AK Rotterdam

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen! Wij vragen je in dit geval altijd gelijk contact op te nemen met ons. Vermeld hierin wel altijd je ordernummer en stuur ons een foto van de klacht. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!
Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?

Wij behandelen je retour binnen 14 dagen na ontvangst. Wil je weten of je retour al door ons is ontvangen? Volg je retourpakket via de Track & Trace code die je ontvangen hebt van het postkantoor.

Indien wij de retour niet in goede staat ontvangen (zie retourvoorwaarden), kunnen wij het bedrag niet crediteren, maar ontvang je in de meeste gevallen een shoptegoed.